Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie w sklepie internetowym Wielcy Malcy można złożyć poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka. Następnie w koszyku (prawy górny róg sklepu) należy wybrać opcję dostawy i płatności, uzupełnić dane do wysyłki i kontaktu, a następnie potwierdzić zamówienie. Zostaniesz przekierowany do systemu płatności zgodnie z wybraną opcją przy zakupie (np. przelew online), lub jeśli wybrałeś opcję płatności przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze, sprawdzić pocztę – w mailu potwierdzającym zamówienie znajdziesz dalsze wskazówki jak dokonać płatności i jak śledzić zamówienie. W razie pytań, zawsze możesz do nas zadzwonić, chętnie doradzimy jaką zabawkę wybrać i pomożemy przejść przez cały proces zakupowy w sklepie.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia pobraniowe, opłacone płatnością elektroniczną lub przelewem bankowym (płatności zaksięgowane na koncie sklepu Wielcy Malcy) złożone w dni robocze do godziny 12:00 kierowane są do realizacji tego samego dnia. Ze względów logistycznych zamówienia złożone po godzinie 12:00 mogą zostać skierowane do realizacji w następnym dniu roboczym. Zamówienia składane w dni wolne od pracy (np. soboty, niedziele i święta) realizowane są w pierwszy następujący po nich dzień roboczy.
Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi 48h. W przypadku świąt oraz sytuacji nadzwyczajnych, np. pandemia, czas ten może się wydłużyć – w takich przypadkach na stronie Wielcy Malcy zamieszczamy stosowny komunikat o możliwym wydłużeniu terminu realizacji zamówienia.
Do terminu realizacji należy doliczyć jeszcze czas wysyłki zamówienia, który jest różny w zależności od wybranej formy dostawy. Więcej informacji o dostawie znajdziesz w zakładce „Dostawa i płatność”.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla Klientów zarejestrowanych.
Po zalogowaniu się do sklepu Wielcy Malcy, na swoim koncie wybierz zakładkę „Moje zamówienia”. Klikając w konkretne zamówienie możesz zobaczyć szczegółową historię transakcji. Ponadto, po zmianie statusu zamówienia na wysłane, otrzymasz od nas e-mail z informacją o statusie.
Czy można zmienić dane w formularzu zamówienia?
Nie. Złożenie zamówienia wiąże się z rezerwacją produktu, która jest powiązana z wewnętrznym numerem Klienta, do którego przypisane są wszystkie dane, w tym m.in. dane dostawy i dane do faktury. Jeśli wprowadziłeś błędne dane, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu wyjaśnienia sytuacji.
Czy moje dane podczas rejestracji i płatności są bezpieczne?
Tak. W sklepie Wielcy Malcy wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, posiadamy certyfikat bezpieczeństwa SSL zapewniający poufność wszystkich przesyłanych informacji. Natomiast bezpieczeństwo płatności zapewnia nasz partner, operator przelewów online Przelewy24.
Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana zadzwoń do nas podając numer zamówienia. Jeśli jednak zamówienie zostało już zrealizowane lub wysłane, a Ty wciąż będziesz chciał z niego zrezygnować, możesz zwrócić do nas paczkę. Na zwrot paczki bez konieczności podania przyczyny masz 14 dni. Koszt zwrotu zabawek ponosi kupujący.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych i przyjętych do realizacji, ale możesz spróbować anulować zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie (sprawdź zakładkę „Kontakt”). Jeśli jednak zamówienie zostało już zrealizowane i przekazane do wysłania, to można je będzie zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki bez podawania przyczyny. Jednocześnie należy złożyć nowe zamówienie z poprawnymi danymi.
Jak dokonać rejestracji w sklepie?
Aby dokonać rejestracji w sklepie internetowym Wielcy Malcy należy kliknąć w panel logowania (ikona „ludzika” w prawym, górnym rogu, obok ikony koszyka) i następnie wybrać opcję „Zarejestruj się”. W następnym kroku zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych niezbędnych do procesu rejestracji. Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się” zostanie do Ciebie wysłany e-mail z linkiem aktywującym konto. Po kliknięciu w link konto zostanie potwierdzone i można już korzystać ze wszystkich możliwości jakie daje Klientom rejestracja w naszym sklepie.
Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?
Tak, w sklepie Wielcy Malcy nie musisz się rejestrować, aby dokonać zakupów.
W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, przy kolejnych zamówieniach trzeba będzie ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy, a także nie można korzystać z ewentualnych promocji i rabatów dla naszych stałych, zarejestrowanych Klientów.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła do logowania się w sklepie?
W przypadku gdy zapomnisz swoje hasło, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” dostępny w sekcji logowania się pod przyciskiem „Zaloguj się” i następnie podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłana zostanie instrukcja, jak można zresetować hasło.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które wcześniej wprowadziłem w swoim panelu klienta?
Tak. Można dokonywać zmian swoich danych, w tym danych adresowych. Wystarczy po zalogowaniu się do swojego panelu klienta wybrać sekcję, którą chcemy edytować (np. „adresy”) i następnie wprowadzić poprawne informacje.
Czy do podanych cen na stronie wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
Ile kosztuje przesyłka?
Szczegóły opłat za wysyłkę dostępne w zakładce „Koszty dostawy”, która znajduje się w stopce strony (tzn. na dole strony w sekcji „Informacje”).
Jaki jest czas doręczenia zamówienia?
Paczki doręczane są firmą kurierską na zlecenie sklepu Wielcy Malcy. Przewidywany czas doręczenia paczki wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu skierowania zamówienia do wysyłki (po jego skompletowaniu). Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).
Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres?
Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję innego adresu dostawy zaznaczając pole pod wprowadzonymi danymi do zamówienia „Wysłać na inny adres?” i następnie podać szczegółowe dane adresowe do wysyłki zamówienia.
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Obecnie oferujemy dostawę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
Jeśli mimo wszystko zależy Ci na tym, aby zamówienie wysłać za granicę, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (sprawdź zakładkę „Kontakt”), zobaczymy co da się zrobić!
Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?
W momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia generowany jest identyfikacyjny numer listu przewozowego, dzięki któremu na stronie spedytora można sprawdzić status przesyłki. W celu zasięgnięcia szczegółowych informacji dotyczących doręczenia paczki można kontaktować się z biurem obsługi spedytora podając numer listu przewozowego, który zostanie przysłany drogą mailową na adres przypisany do zamówienia.
Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?
Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu klienta, który został nadrukowany na liście przewozowym.
Uwaga! Dodatkowe informacje zapisywane w komentarzu do zamówienia w polu „Uwagi do zamówienia” nie mają wpływu na zamieszczenie ich na liście przewozowym z powodu ograniczonej przestrzeni przez spedytora na etykiecie i nie zostaną przekazane kurierowi.
Czy można przyspieszyć lub opóźnić dostawę?
Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania. Zapewniamy jednak, że wszystkie zamówienia traktujemy priorytetowo.
Co robić w przypadku uszkodzenia towaru podczas przesyłki?
Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.
W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbierać paczki zwracając ją kurierowi.
W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.
Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po jej otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.
Uszkodzenie odebranego towaru należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając zeskanowany protokół szkody lub zdjęcie wypełnionego protokołu szkody, poglądowe zdjęcia unaoczniające uszczerbek, jak również numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie na adres mailowy: serwis@wielcymalcy.pl. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak. Można dokonać zwrotu zakupionych zabawek w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny.
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy Wielcy Malcy nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
Czy jest możliwość wymiany zabawki na inną, bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety nie ma możliwości takiej wymiany. Można dokonać zwrotu zamówionej zabawki (jeśli nie nosi śladów użytkowania) bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i jednocześnie złożyć nowe zamówienie na inną zabawkę.
Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać go razem ze zdjęciami uszkodzonego produktu oraz dowodem zakupu na adres mailowy: serwis@wielcymalcy.pl. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.
Czy zamówiona zabawka może być wysłana jako prezent?
Sklep internetowy Wielcy Malcy nie zapewnia dodatkowych, zewnętrznych opakowań prezentowych. Niemniej wszystkie nasze zabawki posiadają oryginalne opakowania producentów, które wspaniale się prezentują. Możesz w składanym zamówieniu podać dowolny adres dostawy, np. osoby, którą chcesz obdarować, dzięki czemu wyślemy ją bezpośrednio na wskazany w zamówieniu adres (przy kolejnych zamówieniach możesz oczywiście wpisać inny, dowolny adres dostawy). Jeśli wybierzesz metodę płatności przelewem (nie przy odbiorze) to osoba odbierająca paczkę nie poniesie żadnych kosztów związanych z zakupem ani odbiorem paczki.
Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?
Przy każdym produkcie w sklepie Wielcy Malcy znajduje się komentarz dotyczący dostępności wybranej zabawki „Stan magazynowy: Dostępny” lub „Stan magazynowy: Brak”. Jeśli wybranej zabawki nie mamy aktualnie na stanie, oprócz informacji o jej dostępności, nie będziesz miał również możliwości dodania jej do koszyka. Do koszyka możesz dodać jedynie dostępne zabawki, które posiadamy w danym momencie na stanie.
Jak się z nami skontaktować?
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Dokładne dane teleadresowe znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
Czy sklep posiada regulamin?
Oczywiście. Można się z nim zapoznać w zakładce „Regulamin sklepu” w stopce strony.